HTML

Életképek egy tini életéből

RÓLAM és sok más ilyen korú fiatalról akik hasonló életet élnek...Talán te is észreveszed majd a hasonlóságot.Szülők elleni harc,lázadás minden ellen és persze szerelem :D

Friss topikok

  • KittyNikyCzakotamas: Hahaha (2012.09.27. 19:12) Szemetek
  • Mormota: Szívesen segítenék, de sajnos én se értek az ilyenekhez:S Az élet mindig ilyen piszok dolgokat műv... (2009.06.22. 15:06) Most nincs...

Linkblog

Most nincs...

2007.05.03. 19:20 cloe

Oh...istenem ez a szerelem...Már megfertőzött engem is...Nem hiába mondják,hogy IT'S WORLD THAT MAKES THE LOVE GO ROUND(A szerelem megfertőzi a világot)vagy valami hasonló...Isteni ez a fiú...nagyon sokat tudunk együtt beszélgetni,ölelkezünk mindenféle mélyebb érzelem nélkül!Legalábbis eddig!Barna hosszú haj,barna szem és egy igazi művészlélek...HIHETETLEN!!Válallja az érzéseit és nem egy kis félénk buzi mint mostanság a fiúk...Talán már többet vagyok vele mint a haverokkal...nem tudom.Mindenhova együtt járkálunk.Művészkávázók,kiállítások,koncertek...Nem tudom mit tegyek...nem vagyok tisztában azzal amit teszek.Nem AKAROM elrontani a szép barátságunkat de mi van ha mégjobban ellenénk egymás társaságában ha járnánk is...???
Folyt.köv.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tinik.blog.hu/api/trackback/id/tr4667917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cloe 2007.05.03. 19:30:35

Ez rohadt jó...csak senki nem olvassa sajnos

b3ck · http://b3ck.net/ 2007.05.07. 15:17:56

Add tovább az ismerőseidnek, ők tuti rendszeresen olvasnak majd.

cloe 2007.05.13. 09:53:11

oh...köszi a javaslatot...megfogadom :D

Mormota 2009.06.22. 15:06:44

Szívesen segítenék, de sajnos én se értek az ilyenekhez:S Az élet mindig ilyen piszok dolgokat művel az emberekkel. Sztem kezdek én is átmenni barátságból szerelembe:S
süti beállítások módosítása